środa, 29 maja 2013

Witam Wszystkich.   Chcę Wam dziś pokazać nie zwykłą paletę cieni, mój ostatni prezent od przyjaciółki.     

Cienie są firmy Pierre Rene,  paleta nie jest standardową paletą jaką można sobie kupić w sklepie.  Z racji że przyjaciółka pracuje w sklepie kosmetycznym załatwia mi czasem takie cudeńka.                                      Co do samych cieni, jest to nowa formuła zawierająca już bazę pod cienie.  Akurat moja paleta zawiera cienie metaliczne  od białego po czarny.  Cienie faktycznie długo się trzymają, a sklepach można kupić je w srebrnych opakowaniach pojedynczo każdy z aplikatorem. 
Nie zwijają się na oku i pięknie błyszczą, nie tandetnie świecą tylko błyszczą. Jedyną wadą jest to że nie można ich za mocno nabierać aplikatorem, bo za dużo się bierze i będą się obsypywać na policzki. Pełna gama kolorystyczna, kolory dość intensywne.  Polecam okularnikom, ja noszę - więc optycznie muszę sobie powiększać oczy, a te cienie idealnie się do tego nadają. 



Mam nadzieję że mój opis nie był zbyt pokręcony i pomoże Wam on w wyborze odpowiedniego kosmetyku w drogerii. 
Pozdrawiam Serdecznie. :)

1 komentarz:

  1. zawsze chciałam mieć tyle cieni do powiek, a jak już mam to i tak nie używam :(

    OdpowiedzUsuń